Trabzonspor Kulübü, Süper Lig’de Fenerbahçe ve Galatasaray ile yapacakları maçları Sloven hakem Slavko Vincic’in yönetmesini talep etti.

“TÜM PAYDAŞLARIN ORTAK SORUMLULUĞUDUR”
Bordo-mavili kulüpten konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Futbolun adaletini korumak, rekabetin eşit ve adil şartlarda sürdürülmesini sağlamak, sporun ruhuna uygun bir şekilde sahada emeğin karşılığının verilmesini temin etmek, tüm paydaşların ortak sorumluluğudur.” denildi.

“VİNCİC’İN GÖREV ALMASINI TALEP EDİYORUZ”
Açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Bu doğrultuda kritik karşılaşmalarda maçın sonucuna doğrudan etki edebilecek hataların önüne geçmek adına, deplasmanda oynayacağımız Fenerbahçe ve evimizde oynayacağımız Galatasaray maçlarında tecrübeli ve en önemlisi hakkaniyetli bir yönetim sergileyeceğine inandığımız Slavko Vincic’in görev almasını talep ediyoruz. Türkiye Futbol Federasyonunu, futbolun adil yönetilmesi adına gerekli adımları atmaya ve bu kritik mücadelelerin, sporun ruhuna uygun bir şekilde yönetilmesini sağlamak için sorumluluk almaya davet ediyoruz.”

BEŞİKTAŞ DA AYNI TALEPTE BULUNMUŞTU
Daha önce Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı da Süper Lig’de Fenerbahçe ve Galatasaray ile oynayacakları maçlarda Slavko Vincic’in görev almasını istediklerini söylemişti. Adalı, “Federasyon şimdiden gerekli girişimlerini yapsın” demişti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Ankaragücü-Fenerbahçe maçı Tek Maç, Canlı Bahis, Canlı Sohbet ve Şampiyon Oran seçenekleriyle Misli’de
1434 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1170 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
806 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
783 kez okundu