Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan personellere Yenidoğan Canlandırma Programı (NRP) eğitimi verildi.
Doç. Dr. Selahattin Akar, Ayşe Narin, Ayşegül Akar, Nurgül Ünal tarafından verilen Yenidoğan Canlandırma Programında (NRP) doktor, hemşire, ebe, paramedik ve acil tıp teknisyenlerinden oluşan 22 kursiyer yer aldı. 3 Gün süren teorik pratik eğitimlerin ardından düzenlenen program sonrasında katılanlara sertifikaları verildi.
Eğitimlere önem verdiklerini ve eğitimlerin aralıksız olarak devam ettiğini belirten Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mehmet Şirik, “Hastanemizdeki eğitimlerimiz aralıksız olarak devam ediyor. Yenilenen sağlık alanındaki gelişmelere paralel olarak personellerimizin eğitimlerine önem veriyoruz. Bu çerçevede eğitimlerimizle birlikte personellerimiz sürekli olarak kendini geliştirerek, bilgilerini tazelemiş olarak hastalarımıza hizmet etmektedir” diye konuştu. – ADIYAMAN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8077 kez okundu
2
Akyazı’da 129 Kaçak Yaban Hayvanı Ele Geçirildi
5116 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5015 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5012 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3180 kez okundu